V Varde 5, 1231 Ljubljana         030 773 189

  Pon – Ned  8:00-18:00

Google AdWords

Je vaš cilj povečati obisk na vašo spletno stran ali spletno trgovino. Želite povečati prodajo?  Seveda si želite več prodaje, kdo si je ne želi.

Vprašanje je kje začeti? Internet nam omogoča malo morje strategij in tehnik, ki jih lahko izkoristimo za povečaje prodaje.

Kam vložiti svoj čas, da bomo imeli največje rezultate?

Odgovor sledi….

Večina podjetij bi skozi čas morala izkoriščati vse 4 osnovne spletne marketinške strategije.

Google AdWords, Facebook marketing, Email marketing in Vsebinski marketing.

Torej kako z Google AdWords kampanjo do večje prodaje.

Google AdWords oglaševalska platforma nam omogoča, da dosežemo kupce, ki se nahajajo na googlu ali njihovih partnerskih mestih. Dosežemo jih lahko s pomočjo “search” ali “display networka”.

 

Google Display Network: Google je tekom svojega obstoja zgradil veliko partnersko mrežo spletnih strani, ki ponujajo svoja oglaševalska mesta googlovim uporabnikom. Tako se kot oglaševalci lahko odločimo, na katerem izmed spletnih strani želimo oglaševati, oziroma še bolje, kateremu uporabniku konkretno želimo prikazovati naše oglase. Primer: preteklemu obiskovalcu naše spletne strani, našemu obstoječemu kupcu ali pa nekomu, ki si je ogledoval točno določen izdelek.

 

 

Google Search Network: Google Search Network, predstavlja predvsem oglaševanje po ključnih besedah znotraj njihovega iskalnika. Možno je določiti kakšno oglasno sporočilo naj google prikaže uporabniku, ki je iskal točno določeno ključno besedo. Primer: kupcu, ki išče motorno olje prikažemo povezavo do naše ponudbe motornih olj.

 

Ali pokliči na tel: (030) 773 189